Monday, August 11, 2008

Rumah da siap tapi tak berbayar!!

Meh aku criter skit pasal rumah yg aku bikin nih...masa aku nak bikin bukan main cantek lagi bahasa dan aku buatlah quotation,drawing....dan submit dan dia agree....ada 4 stage payment...but pd pertengahan project barang2 melambung naik....giler nak cover cost yg aku submit awalan dulu...but xper lah...janji cpat siap dan aku larik g buat tempat lain lak...hmmm harapkan panas sampai kepetang rupanya hujan ditengahri...last payment aku x dibayar oleh tuanrumh...maka aku pun teraniaya dgn janji demi janji...and last x berbayar langsung....nah tengoklah rumah nih dr awal hingga siap aku pamerkan utk tatapan kalian...















Pada  tuanrumah....semuga ALLAH jua membalas 'jasa' anda....

6 comments:

GeniusMommy@Learn N Play said...

ish..ishh.. tak baik menganiaya orang kan.. tuan rumah ingat dia sorang jer ke yg nak makan..??

~cik ketumbar~

siGelangHitam said...

hmmm...apa nak buat...da nasib...

cikliah said...

Sabaq bebanyak nooo... sukaduka dalam menega sendiri lagu nie laa... tapi kalau dapat pi la tuntut bayaran tuh.. mana buleh lagu tuh... sian kat hang...

ratu roti said...

sabo banyak2, insyaALLAH setiap yg berlaku pasti ada hikmah dan rahsia tersembunyi...mudah2an..

Unknown said...

tu la manusia.. harta banyak tapi kedekut nak mamp*s.. orang dah buat keja bayo je la..

sabo je la..

Mak Cha said...

Salam, cantek hasil kerja yang awak buat pada rumah tersebut. Agak2 berapa 'Ringgit' untuk renovation gitu? Awak ada cube bawa quote awak dan resit bayaran dia dan report kat balai? Rumah dia cantek, tapi hati...