Thursday, August 14, 2008

Tolong jangan buang HAMMER tuh oi...

Aku ada byk hammer/penukul yang dah patah...bladigol betul hammer2 skrg...xde kualiti langsung...lembik btul laaa...nih kalian tgk nih hammer yg aku ada nih...

Nak dibuang sayang...sebab aku mmg penyanyang pd benda2 terbuang mcm nih...heheheheh..so apa yg aku leh buat kalo ada benda2 mcm nih?

Tak susah memula kalian amik tangkai hammer yg patah tuh...kasik potong kasik tajam depannya tuh ngan parang kalian...






peh tuh masukkan penukul besi tuh...kasik ketattt...baik punyer ketat dan kasik hantam sama paku bebanyak...kaw-kaw punyer...gunalah paku 3-4inci panjang tuh...jgnlah guna paku 1" tuh....

hah...kan da siap?? apa nak kuat lagik?? bolehhhhh...bwk besi penukul tuh dan bwk besi hollow 1" pegi kedai besi kasi welding sama dia....hahhh...mcm gamba bawah nih...hah...nih punyer kuat kalo x bergegar badan masa mengetuk jgn salahkan aku lak yer....hehehehehe...hammer oh hammer...i lap u!!!

No comments: