Monday, August 11, 2008

Tandas wangi dan terus wangi dengan cara murah..


Jap...aku nak mamam dulu...meh tgk dulu apa lauk aku arinih...kari bender dan ikan tenggiri (satu2 nya ikan yg hanya aku mamam),....air suam jer...utk suara dan stamina kalo keje kontrak mcm aku nih...

burp..alhamdulillah....



Ok meh aku bg tips lagik...


Masa aku makan gaji dulu selalu outstation dan dok banyak hotel,so koleksi conditioner,body shampoo banyaklah aku kumpulkan...untuk koleksi yg lama nanti semua nya akan diserang kulat,jadi dr membazir baik kalian buat mcm nih jer...

Kalian bukak tempat takung air flush kat toilet tuh...kalao ada 8 toilet buatlah kelapan2 toilet kalian....

..dan boh kan satu pd setiap takungan air flush pd setiap satu toilet...





pehtuh...kalian flush la...kalian tgk berbuih dan wangi semerbak...nescaya selepas ini kalao raya kalian jemput je kengkawan yg dtg beraya masuk duduk berborak dlm toilet yg segar bugar tuh...gua cakap luuuuuuu.....heheheheheh

5 comments:

lll said...

Waduh min, toilet pun kau post eh...sabar ajelah aku nengoknya huhuhuhu

siGelangHitam said...

sbab bila kalian dtg nanti toilet tuh la aku suh ko lepak dulu...warghahahahahha

cikliah said...

pergghhhh... hang memang kreatip... bravo... bravo... mana hang belajaq ek ? huhuhuhu

siGelangHitam said...

benda nih lahir dr rerambut panjang aku laaa....warghhhh ahhahahahahahahaha

ratu roti said...

syg la plak nak buat camtuh, i buat 'koleksi' benda2 tuh...